Tworzymy technologie wspierające edukację bo wiemy, że każdy uczy się inaczej

eduLabVR. Na okulary VR i monitory interaktywne

eduLabVR to kompleksowe oprogramowanie edukacyjne do okularów wirtualnej rzeczywistości (VR) dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych do nauki biologii, chemii, fizyki i geografii. To pakiet atrakcyjnych i angażujących zasobów dla uczniów i nauczycieli w postaci wysokiej jakości modeli 3D, filmów 360°, grafik, zdjęć, symulacji doświadczeń oraz interaktywnych ćwiczeń.

Wirtualna rzeczywistość na dobre zagościła w szkolnych klasach. Aby jednak z niej w pełni korzystać, nie wystarczą same gogle czy okulary. Do tego potrzebne jest też odpowiednie oprogramowanie. Właśnie w tym celu powstał pakiet eduLabVR.

Zastosowanie technologii immersyjnej w edukacji to olbrzymia szansa na skorzystanie z wcześniej niedostępnych lub niezwykle kosztownych pomocy edukacyjnych, obcowania z materiałem laboratoryjnym czy odwiedzin w dalekich krainach geograficznych.

Przeniesienie takich rozwiązań do wirtualnego świata, pozwala korzystać z nich w sposób łatwy, dostępny i bezpieczny. Dzięki temu eduLabVR jest szansą na indywidualizację, inkluzywność i aktywne włączenie ucznia w proces edukacyjny.

Materiały na okulary i gogle VR

Zasoby z serii eduLabVR to kompletny pakiet dla szkół, które chcą wykorzystać potencjał takich urządzeń jak okulary VR i tablica interaktywna. Jest to wyjątkowo obszerne oprogramowanie, w którym użytkownik znajdzie nie tylko wysokiej jakości treści multimedialne 3D i VR, ale też sparowane z nimi materiały i ćwiczenia interaktywne zgodne z podstawą programową na etapie szkoły średniej.

Pełne zaplecze merytoryczne

Materiały z serii eduLabVR to także ćwiczenia i zadania interaktywne zgodne z podstawą programową na etapie szkoły średniej – stworzone przez ekspertów, nauczycieli i pracowników naukowych. Wszystko zostało dostosowane i ułożone zgodnie z praktyką szkolną. Zestaw eduLabVR można wykorzystać na lekcji, podczas zajęć dodatkowych oraz w ramach realizacji interdyscyplinarnych projektów edukacyjnych.

Wirtualne zasoby, wirtualne klasy

System eduLabVR wspierany jest przez platformę Dzwonek.pl, której funkcjonalności pozwalają użytkownikom wyposażonym w okulary VR przenieść się do różnych wirtualnych klas wyposażonych adekwatnie do danej potrzeby. Wirtualne klasy mogą służyć także jako miejsce współpracy w czasie rzeczywistym między szkołami, uczelniami lub jako miejsce spotkań np. z przyszłymi pracodawcami.

Łatwa organizacja pracy w szkole

Oprogramowanie eduLabVR to również zarządzanie szkołą, klasą, dostępami do materiałów grupowo lub indywidualnie oraz możliwość współdzielenia treści np. poprzez udostępnianie ekranu. Uczniowie w okularach mogą współpracować ze sobą, widząc i słysząc swoje awatary, wspólnie działając na modelach 3D czy na wirtualnej tablicy.

Wsparcie merytoryczne w pracy z VR

Częścią pakietu eduLabVR jest także fizyczna wersja obszernego poradnika, który w przyjazny i przystępny sposób wprowadza w pracę metodą projektu z wykorzystaniem okularów i zasobów VR. Publikacja przeznaczona jest dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę z tą technologią oraz dla wszystkich chcących poszerzyć swój warsztat.

Bezterminowa licencja

W ramach oprogramowania eduLabVR użytkownik otrzymuje 90 bezterminowych licencji dla uczniów i 3 bezterminowe licencje dla nauczycieli na każdy z przedmiotów: chemia, fizyka, biologia, geografia. To łącznie ponad 360 bezterminowych licencji!

Jak i gdzie kupić

programy eduLabVR

Wszystkie nasze programy znajdziesz w ofercie najlepszych dostawców wyposażenia i oprogramowania dla szkół. Skorzystaj z przycisku poniżej, aby znaleźć swojego partnera handlowego lub sprawdź obowiązujące programy dofinansowania, dzięki którym zdobędziesz środki na nowe pomoce w Twojej placówce!

Tworzymy technologie wspierające edukację bo wiemy, że każdy uczy się inaczej

Tworzymy technologie wspierające edukację bo wiemy, że każdy uczy się inaczej

Poznaj inne

programy od Learnetic