Webinar Aktywna Tablica / 2.08.2021 Aktywna Tablica SPE bez tajemnic

Aktywna Tablica SPE webinar

Aktywna Tablica SPE

Zapraszamy do udziału w webinarze „Aktywna Tablica SPE bez tajemnic”, na którym poruszymy najważniejsze tematy związane z dofinansowaniem oraz nowymi technologiami w edukacji.

Spotkanie skierowane jest do nauczycieli oraz dyrektorów szkół podstawowych, którzy biorą udział w programie dofinansowania Aktywna Tablica. Podczas webinaru wraz z ekspertami odpowiemy na wszystkie pytania związane z tym programem, a Zyta Czechowska i Jolanta Majkowska podzielą się z nami prezentacją pt. „Pobudzanie aktywności poznawczej uczniów ze SPE z wykorzystaniem technologii i urządzeń cyfrowych”. Nie możecie tego przegapić! Jak zawsze na naszych wydarzeniach obiecujemy dużo rzetelnej wiedzy i inspiracji.

Data wydarzenia: 2 sierpnia 2021, godz. 18:00

Spotkanie jest bezpłatne i każdy może do niego dołączyć. Wystarczy zapisać się przez platformę ClickMeeting. Organizatorami webinaru są firmy Learnetic oraz Skriware.

Plan wydarzenia:

  • „Aktywna Tablica SPE krok po kroku”

Przekonaj się, co może zyskać Twoja szkoła, wybierając nasz gabinet specjalistyczny

  • „Pobudzanie aktywności poznawczej uczniów ze SPE z wykorzystaniem technologii i urządzeń cyfrowych”

Wystąpienie gościnne Jolanty Majkowskiej i Zyty Czechowskiej

  • Sesja Q&A

Zadaj pytanie naszemu ekspertowi Rafałowi Lew-Starowiczowi z Fundacji EdTech Poland

Więcej szczegółów dotyczących webinaru oraz dofinansowania znajduje się na https://aktywnatablicaspe.pl/.


Przed spotkaniem, zachęcamy do skorzystania z generatora wniosków dostępnego na stronie https://aktywnatablicaspe.pl/pobierz-wniosek/ , by zdążyć złożyć wniosek w terminie

Udostępnij post

Inne

artykuły

Aktywna Tablica 2024

Aktywna Tablica 2024 – terminy, wzory wniosków i najważniejsze informacje

2024-03-11
licencja bezterminowa mTalent

Licencja bezterminowa mTalent – odpowiadamy na Wasze pytania [FAQ]

2024-02-28

mTalent Wczesne wspomaganie rozwoju – nowy program dla najmłodszych

2024-04-04