Pomoc psychologiczno-pedagogiczna a pandemia

Jak zorganizować pomoc psychologiczno-pedagogiczną na odległość w terapii autyzmu oraz terapii logopedycznej i pedagogicznej? Jakie metody działają, a jakich należy unikać? I jak radzą sobie w tej sytuacją terapeuci, dzieci i ich rodzice?

Aby odpowiedzieć na te i inne pytania, do udziału w eKonferencji zaprosiliśmy terapeutów, nauczycieli, dyrektorów i innych ekspertów w dziedzinie szeroko rozumianych specjalnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych. W swoich wystąpieniach podzielą się własnymi doświadczeniami, pokażą, jak zorganizować taką pomoc i udowodnią, że efektywna praca jest możliwa nawet na odległość

Zachęcamy do oglądania nagrań wystąpień z konferencji!

Udostępnij post

Inne

artykuły

Kwota potrzeb oświatowych zastępuje subwencję oświatową. Zobacz, co się zmienia

2025-08-12

Nowy rok szkolny z EdToolem, czyli jak wdrożyć AI w szkole w 5 krokach

2025-08-01

Dotacja podręcznikowa na pomoce edukacyjne dla uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego

2025-08-18