Nadchodzi kolejna nowość z serii mTalent. Już jesienią premiera programu stworzonego z myślą o terapii osób z ADHD!

Nadpobudliwość psychoruchowa jest diagnozowana u coraz większej liczby dzieci. Dlatego twórcy programów mTalent we współpracy ze Stowarzyszeniem Pomocy Dzieciom z Nadpobudliwością Psychoruchową „Pomost” stworzyli oprogramowanie wspierające terapię osób z ADHD.

To zupełna nowość, która już we wrześniu dołączy do blisko 20 programów z serii okrzykniętej przez międzynarodowe jury mianem „najlepszych programów terapeutycznych na świecie”. Materiał został podzielony na dwie grupy wiekowe: 6+ oraz 11+.

Czym jest mTalent ADHD?

To zestaw interaktywnych ćwiczeń, kart pracy i scenariuszy do pracy z uczniem z objawami lub diagnozą zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi.

Co znajdziesz w programie?

Program składa się z obszernej bazy ekranów interaktywnych i kart pracy do wydruku, przewodnika metodycznego oraz zestawu materiałów dodatkowych w jednym pudełku.

Dla kogo jest on dedykowany?

mTalent ADHD świetnie sprawdzi się w pracy terapeutów i nauczycieli zajmujących się dziećmi w dwóch grupach wiekowych (6+ i 11+) w zakresie zaburzeń uwagi, nadruchliwości i impulsywności, czyli trzech obszarów, w których pojawiają się objawy charakterystyczne dla ADHD.

Jakie zajęcia możesz przeprowadzić w oparciu o ten program?

Nasza nowość idealnie nadaje się do wykorzystania w małych grupach (np. na zajęciach z zakresu rozwijania kompetencji emocjonalno-społecznych) lub doraźnie, według potrzeb, możliwości i planu pracy konkretnych terapeutów i uczniów.

Przypominamy, że wszystkie programy z serii mTalent można nabyć, korzystając z dofinansowania Aktywna Tablica. Aby nie przegapić żadnych informacji na temat nadchodzących nowości, darmowych wersji próbnych oraz możliwości sfinansowania zakupu, śledźcie nasz profil na Facebooku.

Udostępnij post

Inne

artykuły

Uwaga! MEN opublikowało zmiany we wniosku Aktywna Tablica 2024 [08.04]

2024-04-09

Warszawa, 18.04, Forum Dyrektorów Placówek Oświatowych

2024-04-03

Bydgoszcz, 13.03, Forum Dyrektorów Placówek Oświatowych

2024-01-30