Konkurs „Uczelnie coraz bardziej dostępne” okiem ekspertów branżowych i praktyków [konferencja online, 28.05]

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji online Konkurs „Uczelnie coraz bardziej dostępne” okiem ekspertów branżowych i praktyków, podczas której przedstawione zostaną kluczowe aspekty wdrażania dostępności oraz przykłady rozwiązań, na które można uzyskać środki w konkursie NCBR.

Webinar skierowany jest do uczelni biorących udział w Konkursie „Uczelnie coraz bardziej dostępne”, czyli dofinansowaniu, w ramach którego placówki przeznaczyć mogą do 8 mln zł na projekty zwiększające dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami.

⏰ Data: 28 maja, godz. 13:00 – wstęp wolny!
👉 Rejestracja i agenda: https://edu.learnetic.com/uczelnie-coraz-bardziej-dostepne

Podczas konferencji online Konkurs „Uczelnie coraz bardziej dostępne” okiem ekspertów branżowych i praktyków wystąpią:

  • Marzena Durkiewicz-Sirocka, Koordynator projektu NCBR
  • dr Izabela Mrochen, Ekspert dostępności cyfrowej MultiAccess Centre
  • dr hab. inż. arch. Marek Wysocki, Profesor na Politechnice Gdańskiej
  • Małgorzata Maciantowicz, Radczyni prawna Fundacja Fronia
  • Artur Dyro, Prezes Zarządu Learnetic
  • Bożena Szumacher, Dyrektor Sprzedaży Learnetic
  • Agata Zając, Project Manager Learnetic

Konkurs „Uczelnie coraz bardziej dostępne” organizowany jest przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Środki pochodzą z programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS). Nabór wniosków potrwa do 28 czerwca 2024 r.

Udostępnij post

Inne

artykuły

Kwota potrzeb oświatowych zastępuje subwencję oświatową. Zobacz, co się zmienia

2025-08-12
Baner informujący o dofinansowaniu do pracowni AI i STEM dla polskich szkół. Baner w kolorze niebieskim. Grafika przedstawia rysunkowy wizerunek robota, w tle białe obłoki.

Pracownie AI i STEAM dla szkół! Sprawdź, czy Twoja placówka otrzyma wsparcie!

2025-06-10
zadbaj o bezpieczne wakacje i pomoc psychologiczną dla Twoich uczniów z Będzie Dobrze

Fake news, trolling, cyberprzemoc – zadbaj o kondycję psychiczną uczniów podczas wakacji

2025-06-24