Specjalne Potrzeby Edukacyjne. Weź udział w badaniu i odbierz wyjątkowy prezent!

Zapraszamy do wzięcia udziału w inicjatywie mającej na celu przygotowanie oczekiwanych przez użytkowników, optymalnych i profesjonalnych pomocy dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wystarczy, że podzielisz się swoją specjalistyczną wiedzą, biorąc udział w krótkiej ankiecie. W ramach podziękowania nagrodzimy Cię pomocami edukacyjnymi przygotowanymi specjalnie na tę okazję!

Dzięki atrakcyjnej formie pomocy interaktywnych, a także możliwości korzystania z oprogramowania na takich urządzeniach jak tablica interaktywna, komputer, tablet czy telefon, ćwiczenia wspomagające terapię silniej angażują użytkowników.

Jednak by programy były skuteczne, niezbędna jest współpraca ze specjalistami, których cenne wskazówki pozwalają nieustannie ulepszać oprogramowanie. Dlatego przygotowaliśmy ankietę (składającą się z 14 kompleksowych pytań), która zgromadzi odpowiedzi mające posłużyć twórcom programów jako cenne porady wskazujące kierunki rozwoju.

Zwracamy się z prośbą do licznej społeczności zaangażowanej w edukację i terapię osób ze specjalnymi potrzebami, by każdy z Was podzielił się swoim własnym, bogatym doświadczeniem. To tylko 3 minuty Waszego czasu. Na wszystkich, którzy wezmą udział w ankiecie, czeka specjalny prezent – ebook zawierający ilustrowane wyliczanki logopedyczne wspomagające terapię głoski R! 

Udostępnij post

Inne

artykuły

mTalent Niepełnosprawność intelektualna – multimedialne wsparcie w edukacji i terapii

2025-09-15
Grafika promująca wpis dotyczący programu "Wyprawka szkolna". Tło grafiki ma kolor jasnoniebieski. Na grafice znajduje się napis "Wyprawka Szkolna. Rządowe dofinansowanie dla uczniów z niepełnosprawnościami" oraz obrazek przedstawiający żółty plecak, budzik, jabłko, piórnik z przyborami szkolnymi, książki i zeszyty.

Program „Wyprawka szkolna” 2025 – dofinansowanie zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i ćwiczeniowych dla uczniów z niepełnosprawnościami

2025-08-28

Jak wspierać rozwój małego dziecka? Rola wczesnego wspomagania i edukacji włączającej

2025-08-25