Pomoc psychologiczno-pedagogiczna a pandemia

Jak zorganizować pomoc psychologiczno-pedagogiczną na odległość w terapii autyzmu oraz terapii logopedycznej i pedagogicznej? Jakie metody działają, a jakich należy unikać? I jak radzą sobie w tej sytuacją terapeuci, dzieci i ich rodzice?

Aby odpowiedzieć na te i inne pytania, do udziału w eKonferencji zaprosiliśmy terapeutów, nauczycieli, dyrektorów i innych ekspertów w dziedzinie szeroko rozumianych specjalnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych. W swoich wystąpieniach podzielą się własnymi doświadczeniami, pokażą, jak zorganizować taką pomoc i udowodnią, że efektywna praca jest możliwa nawet na odległość

Zachęcamy do oglądania nagrań wystąpień z konferencji!

Udostępnij post

Inne

artykuły

Każdy uczy nas inaczej #4. Pedagog Michalina

Jak korzystać z technologii w terapii? (Każdy uczy nas inaczej #4. Pedagog Michalina)

2024-06-06

Lekcje geografii z Wirtualnym Laboratorium Przyrodniczym – Ewa Chmielewska

2024-07-01

Toruń, 3-4.10, Kongres TIK w edukacji

2024-05-06