Pomoc psychologiczno-pedagogiczna a pandemia

Jak zorganizować pomoc psychologiczno-pedagogiczną na odległość w terapii autyzmu oraz terapii logopedycznej i pedagogicznej? Jakie metody działają, a jakich należy unikać? I jak radzą sobie w tej sytuacją terapeuci, dzieci i ich rodzice?

Aby odpowiedzieć na te i inne pytania, do udziału w eKonferencji zaprosiliśmy terapeutów, nauczycieli, dyrektorów i innych ekspertów w dziedzinie szeroko rozumianych specjalnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych. W swoich wystąpieniach podzielą się własnymi doświadczeniami, pokażą, jak zorganizować taką pomoc i udowodnią, że efektywna praca jest możliwa nawet na odległość

Zachęcamy do oglądania nagrań wystąpień z konferencji!

Udostępnij post

Inne

artykuły

Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025

Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025. Jak na nie odpowiedzieć?

2024-06-19

Lekcje geografii z Wirtualnym Laboratorium Przyrodniczym – Ewa Chmielewska

2024-07-01

Wypróbuj program mTalent do nauki języka angielskiego w przedszkolach

2024-06-19