Pomoc psychologiczno-pedagogiczna a pandemia

Konsekwencje epidemii postawiły w trudnej sytuacji nie tylko nauczycieli, ale również terapeutów, dzieci i ich rodziców. Szeroko pojęta pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana „na odległość” stała się w pewnym momencie rozwiązaniem koniecznym. Aby robić coś dobrze, najlepiej mieć dostęp do odpowiedniej wiedzy, narzędzi i materiałów. Wielu z nas, wobec takiej sytuacji, jest postawionych po raz pierwszy – więc o kompletną listę „dobrych praktyk” trudno.

Organizując eKonferencję „Pomoc psychologiczno-pedagogiczna a pandemia. Dobre praktyki wsparcia w trybie stacjonarnym i zdalnym”, chcemy przedstawić możliwości, narzędzia oraz podzielić się doświadczeniem specjalistów, którzy na co dzień, od miesięcy, realizują efektywne i ciekawe zajęcia (zarówno stacjonarnie, jak i online).

Zachęcamy do oglądania nagrań wystąpień z konferencji!

Udostępnij post

Inne

artykuły

Edukacja włączająca – czym jest, kto może prowadzić zajęcia i jak robić to skutecznie?

2025-10-22

Dotacja podręcznikowa na pomoce edukacyjne dla uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego

2025-08-18

Warszawa, 25-26.10, Inspiracje

2025-10-14