EdTool w polskich szkołach – przeczytaj opinie użytkowników!

Po początkowych obawach związanych z wpływem sztucznej inteligencji na edukację, polscy nauczyciele zaczęli coraz śmielej korzystać z nowych rozwiązań opartych o AI. Stało się tak m.in. dzięki gdańskiej firmie Learnetic, która stworzyła dedykowane rozwiązanie dla rodzimej edukacji. EdTool to osobisty asystent nauczyciela umożliwiający stworzenie zindywidualizowanych ćwiczeń i testów w zaledwie kilkanaście sekund – na podstawie krótkiego opisu (prompta), zdjęcia podręcznika lub pliku PDF. EdTool trafił już do polskich szkół, zdobywając uznanie pierwszych użytkowników.

„Korzystam z narzędzia EdTool podczas zajęć w szkole średniej. Doceniam intuicyjność obsługi oraz zaawansowane funkcje tego narzędzia, które umożliwiają szybkie osiąganie efektownych rezultatów bez konieczności poświęcania dużej ilości czasu.(…) Zauważyłam wzrost zaangażowania i motywacji uczniów dzięki prostocie i szybkości tworzenia oraz udostępniania interaktywnych ćwiczeń i testów, w tym z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji. Funkcje szybkiej informacji zwrotnej oraz narzędzia analityczne wspierają proces indywidualizacji nauczania, co przekłada się na lepsze wyniki edukacyjne.”

Karolina Szulc – nauczycielka w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 1 w Brzegu Dolnym (fizyka, informatyka, technika)

Opinia Pani Karoliny skupia się wokół kilku głównych funkcjonalności EdToola. Kompleksowa obsługa wszystkich potrzeb nauczyciela i ucznia to esencja naszego nowego narzędzia wykorzystującego generatywną sztuczną inteligencję.

„To elastyczne narzędzie, które dopasujesz do Swojej codziennej pracy. Możesz go używać do tworzenia szybkich wejściówek, egzaminów, albo zamienić tradycyjny wykład w cyfrowe sprawdzanie wiedzy Twoich studentów. Świetnie nadaje się do wspierania uczniów podczas samodzielnych ćwiczeń i ułatwia tłumaczenie materiałów dla osób uczących się języka.”

Dr Monica Burns – była nauczycielka, autorka, mówca oraz konsultantka ds. programów nauczania i technologii edukacyjnych.

Społeczeństwa na całym świecie stają się coraz bardziej zróżnicowane pod względem etnicznym i językowym. Jednak twórcy podręczników czasami zdają się tego nie zauważać i pomijają kwestię indywidualizacji procesu nauczania. Zmienia to EdTool, co podkreśla w swojej recenzji Dr Monica Burns, zwracając uwagę na funkcje natychmiastowego tłumaczenia treści na większość najpopularniejszych języków.

„Nie wiem, czy znam już wszystkie możliwości EdToola, ale to, co potrafię w nim zrobić, jest naprawdę super. Kilkoma kliknięciami albo jednym zdjęciem mogę przygotować interaktywne ćwiczenia na wybrany temat i dla wybranej klasy. Funkcja tworzenia zadań na podstawie zdjęcia strony podręcznika przez sztuczną inteligencję działa świetnie i doskonale sprawdza się jako szybka powtórka lub utrwalenie wiedzy uczniów (działa tak szybko, że mogę przygotować ćwiczenia, zanim uczniowie skończą czytać tekst w podręczniku). Podoba mi się bardzo, że EdToola mogę uruchomić na każdym urządzeniu i to bez instalowania czegokolwiek. Jest to bardzo wygodne i świetnie działa. Z tego powodu zdecydowanie polecam EdToola!”

Aneta Kołton-Janiga – nauczycielka fizyki, chemii, biologii w ZSO nr 5 w Sosnowcu

Recenzja Pani Anety przypomina nam pierwsze reakcje nowych osób w zespole Learnetic, gdy miały okazję po raz pierwszy pracować z EdToolem. Zachwyt nad każdą odkrywaną funkcjonalnością mobilizuje do wgłębiania się w możliwości, jakie daje EdTool. Jest on wyjątkowo prosty w obsłudze i przygotowuje ćwiczenia lub testy tak szybko, że stanowi realną pomoc nie tylko w przygotowaniu zajęć, ale także w ich prowadzeniu!

Mamy dla Ciebie świetną wiadomość! Jeśli zainteresował Cię EdTool, to możesz go przetestować zupełnie za darmo! Wystarczy, że wejdziesz na stronę www.edtool.pl.

Udostępnij post

Inne

artykuły

Warszawa, 24-25.10, Ogólnopolski Kongres dla Dyrektorów Placówek Niepublicznych

2025-07-15

Zakopane, 6-8.10, Kongres OSKKO

2025-06-03

Dydaktyka Przyszłości – bezpłatny webinar dla uczelni i szkół wyższych [14.05]

2025-05-09