Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarze Dydaktyka Przyszłości, poświęconym nowoczesnym rozwiązaniom edukacyjnym opartym na sztucznej inteligencji (AI) i rzeczywistości rozszerzonej (AR). Wydarzenie organizowane jest w kontekście aktualnych i nadchodzących konkursów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS). Wydarzenie odbędzie się w środę 14 maja.
Dlaczego warto wziąć udział?
Podczas spotkania zaprezentowane zostaną narzędzia, które wspierają:
- zarządzanie procesem kształcenia,
- tworzenie cyfrowych materiałów dydaktycznych,
- automatyzację obsługi interesantów,
- rozwój kompetencji cyfrowych i dydaktycznych.
W programie m.in.:
- platforma Cloud Academy (CloudA),
- narzędzie EdTool – wsparcie dydaktyków dzięki AI,
- wirtualni asystenci w administracji akademickiej,
- wykorzystanie AR i AI w dydaktyce,
- prezentacje ekspertów z WSB-NLU, Learnetic, Vobacom i Uniwersytetu Gdańskiego.
Harmonogram wydarzenia:
🕛 12:00 – Powitanie i wprowadzenie do konkursów UE
🕧 12:10 – Efektywne planowanie procesu dydaktycznego – WSB-NLU
🕧 12:30 – EdTool: AI w pracy dydaktyka – Learnetic
🕐 13:20 – Wirtualni asystenci w obsłudze interesantów – WSB-NLU
🕐 13:40 – AR i AI w edukacji akademickiej – Vobacom
🕝 14:30 – Innowacyjna platforma edukacyjna – WSB-NLU
🕒 14:50 – Sesja Q&A
Poznaj prelegentów:
Artur Kornatka – Architekt systemów informatycznych oraz programista full stack z 25-letnim doświadczeniem. Dyrektor Centrum Badań i Programowania Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University – software house’u realizującego projekty informatyczne dla szkolnictwa wyższego oraz biznesu. Pracownik naukowo-dydaktyczny Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu uczący programowania aplikacji desktopowych, internetowych oraz mobilnych.
Bartosz Stępień – Ekspert w zakresie pozyskiwania środków UE oraz realizacji projektów z 20-letnim doświadczeniem. Ekspert w zakresie marketingu i sprzedaży w branży edukacyjnej z 15-letnim doświadczeniem. Dyrektor handlowy Instytutu Badań i Komercjalizacji Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu.
dr Grzegorz Stunża – adiunkt w Pracowni Edukacji Medialnej w Instytucie Pedagogiki Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Prezes Zarządu Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej (2020-2024). Dwukrotny stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w zakresie edukacji i animacji kultury (2014, 2017) na projekty z pogranicza edukacji kulturalnej i technologiczno-medialnej. Prowadzi podcast i fanpejdż EdFuture.
Wojciech Dobkowicz – Senior Product Manager w firmie Learnetic. W swojej pracy wykorzystuje ponad 12-letnie doświadczenie w branży EdTech. Odegrał kluczową rolę w rozwoju mAuthor’a, flagowego narzędzia Learnetic do tworzenia treści i platformy rozwoju elektronicznych materiałów. Jego głębokie zrozumienie branży i zaangażowanie w innowacje były kluczowe w ukształtowaniu mAuthor’a w potężne, a zarazem przyjazne dla użytkownika narzędzie, które spełnia zróżnicowane potrzeby wydawców edukacyjnych na całym świecie. Od niemal 2 lat kieruje również rozwojem platformy EdTool – innowacyjnego systemu opartego na sztucznej inteligencji, który ma potencjał zrewolucjonizować proces tworzenia i personalizacji treści edukacyjnych zgodnie z wyzwaniami, jakie niesie ze sobą przyszłość edukacji.
Karol Polasik – Prezes Zarządu i Dyrektor ds. Rozwoju w firmie VOBACOM sp. z o.o., działający na rynku EdTech, odpowiedzialny za strategię i innowacje (B+R). Od początku kariery związany z branżą ICT, doświadczenie zdobywał m.in. w firmach multimedialnych i agencjach interaktywnych. Zwolennik interdyscyplinarnego podejścia oraz metodologii Design Thinking w projektowaniu usług i rozwiązań.
Małgorzata Czerwonka – Specjalistka ds. kognitywistyki w Vobacom sp. z o.o. oraz wykładowczyni akademicka na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Obszary, którymi się zajmuje, to między innymi: User experience, nowoczesne technologie, architektura informacji oraz projektowanie i prowadzenie badań naukowych. Ma doświadczenie w koordynowaniu zespołami, prowadzeniu warsztatów oraz testowaniu produktów cyfrowych. W swojej pracy łączy wiedzę akademicką z praktycznym wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi badawczych, jest zaangażowana także w badanie potrzeb docelowych klientów.
Nie przegap okazji, by dowiedzieć się, jak nowoczesne technologie zmieniają dydaktykę akademicką. Do zobaczenia w środę, 14 maja!