Dydaktyka Przyszłości – bezpłatny webinar dla uczelni i szkół wyższych [14.05]

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarze Dydaktyka Przyszłości, poświęconym nowoczesnym rozwiązaniom edukacyjnym opartym na sztucznej inteligencji (AI) i rzeczywistości rozszerzonej (AR). Wydarzenie organizowane jest w kontekście aktualnych i nadchodzących konkursów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS). Wydarzenie odbędzie się w środę 14 maja.

Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas spotkania zaprezentowane zostaną narzędzia, które wspierają:

  • zarządzanie procesem kształcenia,
  • tworzenie cyfrowych materiałów dydaktycznych,
  • automatyzację obsługi interesantów,
  • rozwój kompetencji cyfrowych i dydaktycznych.

W programie m.in.:

  • platforma Cloud Academy (CloudA),
  • narzędzie EdTool – wsparcie dydaktyków dzięki AI,
  • wirtualni asystenci w administracji akademickiej,
  • wykorzystanie AR i AI w dydaktyce,
  • prezentacje ekspertów z WSB-NLU, Learnetic, Vobacom i Uniwersytetu Gdańskiego.

Harmonogram wydarzenia:

🕛 12:00 – Powitanie i wprowadzenie do konkursów UE
🕧 12:10 – Efektywne planowanie procesu dydaktycznego – WSB-NLU
🕧 12:30 – EdTool: AI w pracy dydaktyka – Learnetic
🕐 13:20 – Wirtualni asystenci w obsłudze interesantów – WSB-NLU
🕐 13:40 – AR i AI w edukacji akademickiej – Vobacom
🕝 14:30 – Innowacyjna platforma edukacyjna – WSB-NLU
🕒 14:50 – Sesja Q&A

Poznaj prelegentów:

Artur Kornatka – Architekt systemów informatycznych oraz programista full stack z 25-letnim doświadczeniem. Dyrektor Centrum Badań i Programowania Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University – software house’u realizującego projekty informatyczne dla szkolnictwa wyższego oraz biznesu. Pracownik naukowo-dydaktyczny Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu uczący programowania aplikacji desktopowych, internetowych oraz mobilnych.

Bartosz Stępień – Ekspert w zakresie pozyskiwania środków UE oraz realizacji projektów z 20-letnim doświadczeniem. Ekspert w zakresie marketingu i sprzedaży w branży edukacyjnej z 15-letnim doświadczeniem. Dyrektor handlowy Instytutu Badań i Komercjalizacji Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu.

dr Grzegorz Stunża – adiunkt w Pracowni Edukacji Medialnej w Instytucie Pedagogiki Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Prezes Zarządu Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej (2020-2024). Dwukrotny stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w zakresie edukacji i animacji kultury (2014, 2017) na projekty z pogranicza edukacji kulturalnej i technologiczno-medialnej. Prowadzi podcast i fanpejdż EdFuture.

Wojciech Dobkowicz – Senior Product Manager w firmie Learnetic. W swojej pracy wykorzystuje ponad 12-letnie doświadczenie w branży EdTech. Odegrał kluczową rolę w rozwoju mAuthor’a, flagowego narzędzia Learnetic do tworzenia treści i platformy rozwoju elektronicznych materiałów. Jego głębokie zrozumienie branży i zaangażowanie w innowacje były kluczowe w ukształtowaniu mAuthor’a w potężne, a zarazem przyjazne dla użytkownika narzędzie, które spełnia zróżnicowane potrzeby wydawców edukacyjnych na całym świecie. Od niemal 2 lat kieruje również rozwojem platformy EdTool – innowacyjnego systemu opartego na sztucznej inteligencji, który ma potencjał zrewolucjonizować proces tworzenia i personalizacji treści edukacyjnych zgodnie z wyzwaniami, jakie niesie ze sobą przyszłość edukacji.

Karol Polasik – Prezes Zarządu i Dyrektor ds. Rozwoju w firmie VOBACOM sp. z o.o., działający na rynku EdTech, odpowiedzialny za strategię i innowacje (B+R). Od początku kariery związany z branżą ICT, doświadczenie zdobywał m.in. w firmach multimedialnych i agencjach interaktywnych. Zwolennik interdyscyplinarnego podejścia oraz metodologii Design Thinking w projektowaniu usług i rozwiązań.

Małgorzata Czerwonka – Specjalistka ds. kognitywistyki w Vobacom sp. z o.o. oraz wykładowczyni akademicka na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Obszary, którymi się zajmuje, to między innymi: User experience, nowoczesne technologie, architektura informacji oraz projektowanie i prowadzenie badań naukowych. Ma doświadczenie w koordynowaniu zespołami, prowadzeniu warsztatów oraz testowaniu produktów cyfrowych. W swojej pracy łączy wiedzę akademicką z praktycznym wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi badawczych, jest zaangażowana także w badanie potrzeb docelowych klientów.

Nie przegap okazji, by dowiedzieć się, jak nowoczesne technologie zmieniają dydaktykę akademicką. Do zobaczenia w środę, 14 maja!

Udostępnij post

Inne

artykuły

EdTool.ai narzędzie do tworzenia interaktywnych materiałów edukacyjnych zdobywa kolejne nagrody

EdTool zdobywa kolejne międzynarodowe wyróżnienia

2025-09-23
Baner informujący o III edycji grantów dla SCWEW. Baner posiada białe tło z lewej strony, a na nim napisy: III edycja Grantów dla SCWEW, ponad 700 tys. zł na placówkę. Złóż wniosek do 13.10.2025 r. Po prawej stronie znajdje się obracek przedstawiajacy uśmiechniętego chłopca, który trzyma duży ołówek. Wokół chłopca stoją różne zwierzęta min. kot i żyrafa.

III edycja grantów dla SCWEW – wartość dofinansowania dla jednej placówki to ponad 700 tys. zł

2025-09-24

mTalent Niepełnosprawność intelektualna – multimedialne wsparcie w edukacji i terapii

2025-09-15