Aktywna Tablica 2024 – wydanie SPEcjalne [WIDEO]

Jakie warunki musi spełnić szkoła, aby otrzymać wsparcie finansowe? Jak poprawnie wypełnić wniosek? I jakie pomoce może zakupić placówka, aby były zgodne z tegorocznym programem dofinansowania? Odpowiedzi na te pytania przedstawili prelegenci webinaru Aktywna Tablica 2024 – wydanie SPEcjalne.

Bezpłatny webinar „Aktywna Tablica 2024 – wydanie SPEcjalne” poświęcono w całości tegorocznej (i ostatniej już!) edycji dofinansowania Aktywna Tablica, a w szczególności pomocom dydaktycznym i narzędziom do terapii dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi.

Wraz z niezależnym ekspertem od prawa oświatowego, czynnymi metodykami oraz ekspertami z firm Moje Bambino i Learnetic omówiliśmy najważniejsze tematy i odpowiedzieliśmy na wszystkie pytania, które spędzały sen z powiek wszystkim placówkom edukacyjnym, które przystępują do programu dofinansowania Aktywna Tablica 2024.

Dariusz Skrzyński spojrzał na tegoroczne wnioski okiem specjalisty prawa oświatowego. Dzięki jego poradom i odpowiedziom na pytania uczestników, wypełnianie wniosków stanie się o wiele prostsze.

Doktor Magdalena Zając, bazując na swoim doświadczeniu zaprezentowała możliwości, jakie dają nowoczesne technologie w terapii dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Zuzanna Ogorzałek – ekspertka z firmy Moje Bambino – podzieliła się z uczestnikami cennymi poradami osoby, która od czterech lat z uwagą śledzi wszystkie niuanse związane z dofinansowaniem Aktywna Tablica.

Webinar zakończyliśmy wystąpieniem Kamili Boguckiej z firmy Learnetic, która zaprezentowała serię mTalent, czyli najlepsze programy do SPE na świecie, skupiając się na ich pozytywnym wpływie na terapię. Nie zabrakło także wzmianki o obowiązkach, jakie nakłada na beneficjentów program Aktywna Tablica.

Szukasz więcej atrakcyjnych materiałów wideo? Koniecznie odwiedź nasze Centrum Szkoleń mTalent, gdzie czekają dziesiątki godzin zapisów spotkań z uznanymi specjalistami!

Udostępnij post

Inne

artykuły

Jak pracę z programem mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 1 ocenia terapeutka?

2024-04-03

Włocławek, 5.06, Edukacja w cyfrowym wymiarze

2024-05-05

Łódź, 17.04, Forum Dyrektorów Placówek Oświatowych

2024-04-03