58 764 75 00

ZADZWOŃ DO NAS!

Projekty Unijne

Projekty Unijne współrealizowane przez Learnetic SA

logo

tytuł projektu
„Rozbudowa systemu mAuthor o innowacyjny pakiet Adaptive Learning oraz wdrożenie standardów WCAG 2.0 w zakresie tworzenia treści interaktywnych dla osób niepełnosprawnych”

  • cel projektu
    Głównym celem projektu jest rozbudowa flagowego produktu Learnetic SA – platformy do wydawania treści elektronicznych mAutor o dwa, innowacyjne w skali świata pakiety modułów: Moduł do tworzenia treści dla nauczania adaptacyjnego oraz dla osób niepełnosprawnych.
  • planowane efekty:
    W wyniku realizacji projektu Learnetic zakłada sprzedaż w ciągu 3 lat mAutora do 100 wydawnictw edukacyjnych oraz podpisanie kilku kontraktów spoza głównego nurtu odbiorców tzn. z działami wydawniczymi uniwersytetów oraz działami szkoleniowymi tzw. klientów korporacyjnych. Ponadto, Learnetic zakłada rozwój firmy poprzez wzrost zatrudnienia, wzmocnienie pozycji lidera technologicznego na rynku narzędzi do tworzenia treści interaktywnych oraz wdrożenie technologii, która może zrewolucjonizować, a przynajmniej mocno się przyczynić do zmiany globalnie stosowanych metod nauczania.
  • wartość projektu
  • 2.460.000,00 PLN PLN
  • Dofinansowanie projektu z UE:
    980.000,00 PLN
logogtb

tytuł projektu
„Promocja specjalistycznego produktu mAuthor firmy LEARNETIC SA na rynkach zagranicznych”

  • cel projektu
    Celem projektu jest promocja marki LEARNETIC SA jako firmy dostarczającej najbardziej zaawansowane technologie i rozwiązania wspierające edukację oraz promowanie Marki Polskiej Gospodarki.
  • Projekt polega na przeprowadzeniu działań promocyjnych przedstawionych w Programie promocji branży IT/ICT. Zaoferowany zostanie produkt o nazwie mAuthor, posiadający olbrzymie możliwości tworzenia wysoce interaktywnych treści o charakterze edukacyjnym. W ramach projektu firma: weźmie udział w 8 targach branżowych w charakterze wystawcy w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, zakupi usługę doradczą w zakresie wejścia na rynek perspektywiczny wybrany jako: Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, zrealizuje indywidualną misję gospodarczą do USA w celu rozpoznania rynku i nawiązania kontaktów biznesowych oraz zrealizuje przyjazdową misję gospodarczą w celu prezentacji i promocji produktu.
  • Wartość Projektu: 792 307,00 PLN
  • Wkład Funduszy Europejskich: 499 200,00 PLN
FE_Wiedza_Edukacja_Rozwoj_rgb

tytuł projektu
Opracowanie e-zasobów z zakresu języka obcego ukierunkowanego zawodowo dla obszaru administracyjno-usługowego (I) i artystycznego, dla grup zawodów: fryzjersko-kosmetycznej, chemiczno-ceramiczno-szklarskiej, poligraficzno-fotograficznej, drzewno-meblarskiej oraz artystycznej.

  • cel projektu
    Celem projektu jest opracowanie materiałów multimedialnych (e-zasobów) do nauki języka angielskiego ukierunkowanego zawodowo.
  • planowane efekty:
    Projekt przyczyni się do realizacji celów PO WER, w szczególności do realizacji celu szczegółowego Osi II: Zwiększenie wykorzystania zmodernizowanych treści, narzędzi i zasobów wspierających proces kształcenia zawodowego.
    Efektem projektu będzie opracowanie 14 materiałów multimedialnych (e-zasobów) do języka angielskiego ukierunkowanego zawodowo w obszarach administracyjno-usługowym (I) i artystycznym, w grupach zawodów takich jak: fryzjersko-kosmetyczna, chemiczno-ceramiczno-szklarska, poligraficzno-fotograficzna, drzewno-meblarska, artystyczna. W ramach 14 e-zasobów opracowanych zostanie 87 e-modułów w języku angielskim. Opracowane materiały multimedialne będą miały postać materiałów uzupełniających lub zastępujących podręcznik, umożliwiając realizację programu nauczania.
  • czas realizacji
    od: 2017.04.03 do: 2018.09.28
  • wartość projektu
    1 891 356,00 PLN
  • wkład Europejskiego Funduszu Społecznego
    1594 034,84 PLN
FE_Wiedza_Edukacja_Rozwoj_rgb

tytuł projektu
Opracowanie e-zasobów z zakresu języka obcego ukierunkowanego zawodowo dla obszaru elektryczno-elektronicznego (V), dla grup zawodów: elektryczno-elektronicznej i energetycznej oraz teleinformatycznej.

  • cel projektu
    Celem projektu jest opracowanie materiałów multimedialnych (e-zasobów) do nauki języka angielskiego ukierunkowanego zawodowo.
  • planowane efekty:
    Projekt przyczyni się do realizacji celów PO WER, w szczególności do realizacji celu szczegółowego Osi II: Zwiększenie wykorzystania zmodernizowanych treści, narzędzi i zasobów wspierających proces kształcenia zawodowego.
    Efektem projektu będzie opracowanie 9 materiałów multimedialnych (e-zasobów) do języka angielskiego ukierunkowanego zawodowo dla obszarów elektryczno- elektronicznego w grupach zawodów: elektryczno-elektronicznej i energetycznej oraz teleinformatycznej. W ramach 9 e-zasobów opracowanych zostanie 85 e-modułów w języku angielskim. Opracowane materiały multimedialne będą miały postać materiałów uzupełniających lub zastępujących podręcznik i będą umożliwiały realizację programu nauczania.
  • czas realizacji
    od: 2017.04.03 do: 2018.09.28
  • wartość projektu
    1 823 598,00 PLN
  • wkład Europejskiego Funduszu Społecznego
    1 536 928,39 PLN
FE_Wiedza_Edukacja_Rozwoj_rgb

tytuł projektu
Opracowanie e-zasobów z zakresu języka obcego ukierunkowanego zawodowo dla obszaru mechanicznego (VI), dla grup zawodów: mechanicznej – mechanika precyzyjna, mechanicznej – budowa maszyn, obróbka metali i tworzyw sztucznych oraz motoryzacyjnej.

  • cel projektu
    Celem projektu jest opracowanie materiałów multimedialnych (e-zasobów) do nauki języka angielskiego ukierunkowanego zawodowo.
  • planowane efekty:
    Projekt przyczyni się do realizacji celów PO WER, w szczególności do realizacji celu szczegółowego Osi II: Zwiększenie wykorzystania zmodernizowanych treści, narzędzi i zasobów wspierających proces kształcenia zawodowego.
    Efektem projektu będzie opracowanie 15 materiałów multimedialnych (e-zasobów) do języka angielskiego ukierunkowanego zawodowo dla obszaru mechanicznego w grupach zawodów: mechaniki precyzyjnej, budowa maszyn, obróbki metali i tworzyw sztucznych oraz motoryzacyjnej. W ramach 15 e-zasobów opracowanych zostanie 89 e-modułów w języku angielskim. Opracowane materiały multimedialne będą miały postać materiałów uzupełniających lub zastępujących podręcznik i będą umożliwiały realizację programu nauczania.
  • czas realizacji
    od: 2017.04.03 do: 2018.09.28
  • wartość projektu
    1 935 012,00 PLN
  • wkład Europejskiego Funduszu Społecznego
    1 630 828,11 PLN
FE_Wiedza_Edukacja_Rozwoj_rgb

tytuł projektu
Opracowanie e-zasobów z zakresu języka obcego ukierunkowanego zawodowo dla obszaru górniczo-hutniczego (VII), dla grup zawodów: górniczo-wiertniczej oraz hutniczo-odlewniczej.

  • cel projektu
    Celem projektu jest opracowanie materiałów multimedialnych (e-zasobów) do nauki języka angielskiego ukierunkowanego zawodowo.
  • planowane efekty:
    Projekt przyczyni się do realizacji celów PO WER, w szczególności do realizacji celu szczegółowego Osi II: Zwiększenie wykorzystania zmodernizowanych treści, narzędzi i zasobów wspierających proces kształcenia zawodowego.
    Efektem projektu będzie opracowanie 7 materiałów multimedialnych (e-zasobów) do języka angielskiego ukierunkowanego zawodowo dla obszaru górniczo-hutniczego w grupach zawodów: górniczo-wiertniczej oraz hutniczo-odlewniczej. W ramach 7 e-zasobów opracowanych zostanie 61 e-modułów w języku angielskim. Opracowane materiały multimedialne będą miały postać materiałów uzupełniających lub zastępujących podręcznik i będą umożliwiały realizację programu nauczania.
  • czas realizacji
    od: 2017.04.03 do: 2018.09.28
  • wartość projektu
    1 341 246,00 PLN
  • wkład Europejskiego Funduszu Społecznego
    1 130 402,13 PLN
FE_Wiedza_Edukacja_Rozwoj_rgb

tytuł projektu
Opracowanie e-zasobów z zakresu języka obcego ukierunkowanego zawodowo dla obszaru turystyczno-gastronomicznego (IX), dla grup zawodów: hotelarsko- gastronomiczno- turystycznej oraz spożywczej.

  • cel projektu
    Celem projektu jest opracowanie materiałów multimedialnych (e-zasobów) do nauki języka angielskiego ukierunkowanego zawodowo.
  • planowane efekty:
    Projekt przyczyni się do realizacji celów PO WER, w szczególności do realizacji celu szczegółowego Osi II: Zwiększenie wykorzystania zmodernizowanych treści, narzędzi i zasobów wspierających proces kształcenia zawodowego.
    Efektem projektu będzie opracowanie 5 materiałów multimedialnych (e-zasobów) do języka angielskiego ukierunkowanego zawodowo dla obszaru turystyczno-gastronomicznego w grupach zawodów: hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej oraz spożywczej. W ramach 5 e-zasobów opracowanych zostanie 46 e-modułów w języku angielskim. Opracowane materiały multimedialne będą miały postać materiałów uzupełniających lub zastępujących podręcznik i będą umożliwiały realizację programu nauczania.
  • czas realizacji
    od: 2017.04.03 do: 2018.09.28
  • wartość projektu
    1 033 692,00 PLN
  • wkład Europejskiego Funduszu Społecznego
    871 195,62 PLN
FE_Wiedza_Edukacja_Rozwoj_rgb

tytuł projektu
Opracowanie e-zasobów z zakresu języka obcego ukierunkowanego zawodowo dla obszaru medyczno-społecznego (X), dla grup zawodów: ochrony zdrowia, pomocy społecznej oraz ochrony i bezpieczeństwa osób i mienia.

  • cel projektu
    Celem projektu jest opracowanie materiałów multimedialnych (e-zasobów) do języka angielskiego ukierunkowanego zawodowo.
  • planowane efekty:
    Projekt przyczyni się do realizacji celów PO WER, w szczególności do realizacji celu szczegółowego Osi II: Zwiększenie wykorzystania zmodernizowanych treści, narzędzi i zasobów wspierających proces kształcenia zawodowego.
    Efektem projektu będzie opracowanie 15 materiałów multimedialnych (e-zasobów) do języka angielskiego ukierunkowanego zawodowo dla obszaru medyczno- społecznego w grupach zawodów: ochrony zdrowia, pomocy społecznej oraz ochrony i bezpieczeństwa osób i mienia. W ramach 15 e-zasobów opracowanych zostanie 71 e-modułów w języku angielskim. Opracowane materiały multimedialne będą miały postać materiałów uzupełniających lub zastępujących podręcznik i będą umożliwiały realizację programu nauczania.
  • czas realizacji
    od: 2017.04.03 do: 2018.09.28
  • wartość projektu
    1 561 302,00 PLN
  • wkład Europejskiego Funduszu Społecznego
    1 315865,33 PLN
logo

tytuł projektu

Stawiamy na Edukację.

  • cel projektu: „Celem projektu jest podniesienie kompetencji kluczowych (matematycznych, informatycznych, językowych) niezbędnych na rynku pracy z wykorzystaniem TIK (technologii informacyjno-komunikacyjnych) u uczniów ze Szkół Podstawowych i Gimnazjów Gminy Chojnice oraz podniesienie kompetencji u nauczycieli w stosowaniu TIK oraz metod i form organizacyjnych sprzyjających rozwijaniu kompetencji kluczowych uczniów, właściwych postaw i umiejętności realizowanych z wykorzystaniem TIK.”
  • planowane efekty: Projekt przyczyni się do wzrostu umiejętności wykorzystywania TIK przez nauczycieli w gminie wiejskiej Chojnice poprzez zorganizowane w jego ramach szkolenia stacjonarne i e-learningowe oraz spotkania sieci doskonalenia nauczycieli. Wzrost kompetencji kluczowych uczniów osiągnięty zostanie poprzez zajęcia dodatkowe z przedmiotów językowych i matematyki oraz przez wyjazdy edukacyjne, konkursy i edukacyjne programy wakacyjne.
  • czas realizacji: od 2017.04.01 do 2018.10.31
  • wartość projektu: 3 769 872,04 PLN
LOGOTYPY_KOL_EFS_pl

tytuł projektu

Umiem programować – projekt dla Gimnazjów nr 2,6,10 i 35 w Łodzi

cel projektu

Celem projektu jest przygotowanie uczniów z gimnazjów w Łodzi do programowania w zakresie zgodnym z nową podstawą programową kształcenia informatycznego

planowane efekty

Projekt przyczyni się do realizacji celów RPO WŁ, w szczególności do realizacji celu szczegółowego poddziałania XI.1.2: Podniesienie u uczniów kompetencji kluczowych oraz właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy, oraz rozwijanie indywidualnego podejścia do ucznia, szczególnie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Efektem projektu będzie doposażenie szkół w sprzęt i aplikacje TIK (tablety i cyfrowe systemy pomiarowe) oraz przygotowanie interaktywnych aplikacji edukacyjnych – opracowanych zostanie 10 pakietów złożonych z zestawu interaktywnych ćwiczeń, w których młodzież będzie sterować bohaterami, doskonaląc swoje umiejętności programowania i wchodząc w świat związany z innymi obszarami edukacji w formie pasjonującej zabawy (gamifikacja). Efektem projektu będzie również przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć, kształtujących wśród uczniów umiejętności programowania oraz wdrożenie w szkołach zajęć dydaktycznych z zakresu doskonalenia algorytmicznego myślenia. Dla uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie programowania zostaną zorganizowane zajęcia Akademii Młodych Twórców w młodzieżowej sekcji „programowania”.

czas realizacji
od: 2017.03.01 do: 2019.02.28

wartość projektu
768 280,80 PLN

wkład Europejskiego Funduszu Społecznego
714 501,14 PLN

Kontakt

  • Gdańsk

    Learnetic SA

    ul. Azymutalna 9

    80-298 Gdańsk

    NIP: 5842705459

  • Email

    info@learnetic.com