58 764 75 00

ZADZWOŃ DO NAS!

mTalent: Ortografia

mTalent_logo_fiolet@4x
Multimedialna pomoc i nieszablonowe podejście
do ćwiczeń kształcących świadomość ortograficzną
i poprawną pisownię

Do wykorzystania na zajęciach dydaktycznych, dydaktyczno-wyrównawczych, zajęciach terapii pedagogicznej i innych mających na celu wspomaganie nauki poprawnej pisowni i zasad ortograficznych.

Blisko 1000 ekranów interaktywnych oraz zestaw materiałów dodatkowych w jednej walizce.

Produkt dla nauczycieli przedszkola, rodziców i pedagogów zajmujących się wspomaganiem rozwoju oraz podnoszeniem sprawności umiejętności poprawnej pisowni u dzieci.

ZAPOWIEDŹ

Zestaw mTalent: Ortografia będzie dostępny w czwartym kwartale 2019 roku.

mTalent_Ortografia_box_visual

Produkt ORTOGRAFIA to:

 

  • blisko 1000 ekranów multimedialnych z ćwiczeniami na różnym poziomie trudności, a wśród nich ćwiczenia oparte na tekście, kształtujące wrażliwość ortograficzną i nawyk prawidłowej pisowni,
  • przemyślany zestaw zadań, które krok po kroku ukazują dzieciom praktyczne zastosowanie zasad ortografii, 
  • zadania przekazane w atrakcyjnej formie, dzięki czemu nauka poprawnej pisowni i reguł ortograficznych nie jest męcząca, a kolejne etapy przechodzi się komfortowo i bez frustracji,
  • możliwość indywidualizacji pracy z dzieckiem i dobrania zadań, które najbardziej odpowiadają potrzebom (możliwość swobodnego kreowania własnych zestawów ćwiczeń),
  • możliwość wszechstronnego wykorzystania ćwiczeń – zarówno do pracy na tablecie i komputerze, jak i na tablicy interaktywnej,
  • tradycyjne, kopiowalne karty pracy wspierające poszczególne etapy kształtowania umiejętności czytania u dzieci, podręcznik metodyczny i scenariusze zajęć.

 

Autorem programu jest Renata Czabaj – wieloletnia przewodnicząca Polskiego Towarzystwa Dysleksji, pedagog, terapeuta, wykładowca, autorka znanej nauczycielom i terapeutom serii „Ortograffiti”

 

Wśród rozdziałów programu Ortografia z serii mTalent znajdują się m.in.:

  • U
  • Ó
  • U – Ó: różnicowanie pisowni
  • RZ
  • Ż
  • Ż – RZ: różnicowanie pisowni
  • CH
  • H
  • CH – H: różnicowanie pisowni
  • ę, em, ą, om w końcówkach fleksyjnych rzeczowników, przymiotników i zaimków
  • ę, em, ą, om w końcówkach czasowników
  • j, i po samogłoskach i spółgłoskach
  • ji, ii, i w formach przypadkowych rzeczowników
  • oznaczanie spółgłosek dźwięcznych i bezdźwięcznych
  • „nie” z różnymi częściami mowy
  • Wielka i mała litera
  • Jarmark różności. Mieszamy trudności
  • Zapamiętaj, ale sprytnie!